ceryu
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

نکات مهمی که باید درمورد دستشویی رفتن و دفعات مناسب آن بدانید
دستشویی رفتن در روز چند بار باید باشد؟ آیا تا به حال کنجکاو بوده اید که بدانید چند بار اجابت مزاج در روز طبیعی محسوب می شود یا اینکه تغییر قوام و رنگ و بوی مدفوع نشانه چیست؟

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۲:۳۴ ] [ admin ]

اولترافیلتراسیون (UF) Ultrafiltration ، از این نوع غشاء برای جداسازی ماکرو مولکول هایی با اندازه بین 20 تا 1000 انگستروم به کار می رود. تمام نمک های حل شده و مولکول های کوچکتر از این محدوده عبور می کنند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۰:۵۳ ] [ admin ]

مواد لازم برای پیتزا مرغ و قارچ کاری:
سینه مرغ:نیم کیلو
قارچ:نیم کیلو
فلفل دلمه ای :متوسط دو عدد
پیاز:یک عدد
پنیر پیترای رنده شده :به اندازه کافی
سس گوجه فرنگی :به مقدار لازم
ادویه کاری :به مقدار لازم
نمک و فلفل :به میزان لازم


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۳۶:۳۷ ] [ admin ]

لوله گالوانیزه سرد ، لوله ها انواع مختلفی دارند که با توجه به ویژگی هایی که دارند در قسمت های مختلف قابل استفاده هستند. یکی از انواع لوله ها، لوله های گالوانیزه می باشد. از این لوله ها نیز مثل دیگر لوله ها در انتقال مایعات و گاز استفاده می شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۳۴:۲۰ ] [ admin ]

فواید و عوارض انجیر در دوران بارداری
انجیر دارای مواد مغذی، فیبر و مواد معدنی بالاتری نسبت به سایر میوه ها، سبزیجات و آجیل ها است. اما هنگامی که باردار هستید، باید بررسی کنید که آیا یک ماده غذایی برای شما و نوزادتان مناسب است یا خیر.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۳۳:۰۰ ] [ admin ]

 انتخاب یک وکیل خوب ، امروزه افراد در زندگی خود با مشکلات مختلفی روبه رو هستند که به تنهایی قادر به حل آنها نمی باشند. برای حل بسیاری از این مشکلات باید با قوانین و مسائل حقوقی آشنا بود. تعداد زیادی از مردم، اطلاعات کافی را در زمینه مسائل حقوقی و قضایی ندارند. به همین دلیل نیاز دارند تا از افرادی کمک بگیرند که تخصص و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند. به این افراد وکیل گفته می شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۵۲:۰۱ ] [ admin ]

رمز و راز آرایش مبتدی برای زیباتر شدن
اگر هرگز آرایش نکرده اید و قصد دارید که این کار را بکنید، این بخش از دنیای مد نمناک را بخوانید و بعد از انجام مراحل زیر عالی بنظر میرسید. آنچه که لازم است انجام دهید این است که آرایش طبیعی داشته باشید و آرایش روی صورتتان مصنوعی جلوه ندهد. برای اینکار ، باید آرایشی را انتخاب کنید که هم برای روز و هم برای شب بتوانید استفاده کنید و بتوانید چهره شما را اصلاح کرده و زیبایی آن را افزایش دهد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۹:۳۳ ] [ admin ]

تزریق بوتاکس در هفت حوض ، یکی از عوامل موثر در زیبایی افراد، داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک است. پوست به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ... دچار چین و چروک و افتادگی می شود. این امر موجب کاهش اعتماد به نفس افراد و عدم حضور آنها در اجتماع، دورهمی های خانوادگی و دوستانه می گردد. امروزه روش های گوناگونی برای رفع این مشکل وجود دارند. یکی از رایج ترین این روش ها، بوتاکس است. مردم با هدف جلوگیری و رفع علائم پیری پوست (چین و چروک، افتادگی) اقدام به بوتاکس می کنند. معمولا تزریق بوتاکس 20-10 دقیقه زمان لازم دارد و اثرات آن 7-4 روز بعد از تزریق مشاهده می شود. لازم به ذکر است که تاثیر بوتاکس دائمی نیست و 6-3 ماه بعد نیاز به تجدید دارد. در اینجا اطلاعاتی در مورد تزریق بوتاکس در هفت حوض در اختیار شما قرار می دهیم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ] [ ۰۲:۵۸:۴۹ ] [ admin ]

از جمله درمان های پرطرفدار و محبوب زیبایی این روزها، می توان به تزریق ژل لب اشاره کرد. فیلرهای پوستی در لب به منظور بازگرداندن حجم از دست رفته در لب در افراد مسن استفاده می شوند.

همچنین می توان برای بالا رفتن حجم و بهبود نسبت ها در لب های مشتریان جوان از آنها استفاده کرد. روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از تزریق فیلرهای پوستی به منظور مدل سازی خطوط صورت و پر کردن چین و چروک های مختلف به کار می روند. ژل لب در افراد مختلف بر اساس ویژگی های طبیعی لب ها متفاوت خواهد بود. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با انواع مدل تزریق ژل لب بیشتر آشنا کنیم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ] [ ۰۲:۵۸:۱۱ ] [ admin ]

تزریق فیلر در هفت حوض چیست ؟ امروزه تزریق فیلر یکی از محبوب‌ترین خدمات کلینیک‌های زیبایی به حساب می‌آید. جالب است بدانید حتی برخی پسران و مردان جوان نیز متقاضی تزریق فیلر در هفت حوض هستند.

فیلر چیست ؟
فیلر یک ماده‌ی ژل مانند است که به منظور پر کردن شیارهای زیر پوست، رفع چین و چروک، حجم‌دهی به لب‌ها، سفت کردن پوست، بستن منافذ باز پوستی و ... از آن استفاده می‌شود. تزریق فیلر در هفت حوض یک روش درمانی محسوب می‌شود. این روش تاثیر بسزایی روی جوانسازی پوست دارد.
اگر به دلیل سن یا هر مورد دیگری پوستتان دچار چین و چروک شده است، می‌توانید برای جوانسازی و رفع چین و چروک‌ها از تزریق فیلر در هفت حوض استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ] [ ۰۴:۴۸:۳۶ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب