ceryu
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

نکروز پوست بینی یا بافت مردگی پوست بینی عارضه ای است که به دلیل عدم خونرسانی به بافت پوست بینی و نرسیدن اکسیژن به سلول ها ایجاد می شود و  پوست سیاه شده و از بین می رود. یکی از مشکلاتی که ممکن است بعد از تزریق ژل به بینی یا جراحی بینی بوجود بیاید سیاه شدن پوست بینی


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۷:۳۹ ] [ admin ]

در معده یک سری سلول هایی وجود دارد که اسید تولید می کنند و هیدروژن که عامل اسیدی است را داخل معده تزریق می کنند به این سلول ها پمپ های هیدروژن گفته می شود. امپرازول جزء دسته داروهایی است که پمپ هیدروژن را مهار می کنند و در واقع اجازه تولید اسید معده را نمی دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۵:۲۴ ] [ admin ]

کلینیک تخصصی درمان ریشه در تهران ، یکی از شایع ترین دردهایی که اغلب افراد در زندگی خود تجربه کرده اند، دندان درد است. دندان درد علت های مختلفی دارد. افرادی که دچار دندان درد می شوند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۴۷:۰۸ ] [ admin ]

رژیم های لاغری سریع مختلفی وجود دارند، اما بسیاری از آنها از نظر علمی تأیید شده نیستند. اما سریع ترین و در عین حال علمی ترین رژیم کاهش وزن، رژیم کتوژنیک تخصصی است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۴۰:۴۸ ] [ admin ]

دستگاه کارتخوان دستگاهی است که می توانید به وسیله آن هزینه خرید کالا و یا خدمات خود را با استفاده از کارت عابر بانک خود، بپردازید. در این حالت مبلغ درج شده از حساب شما کاسته خواهد و


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۶:۰۱ ] [ admin ]

با بالا رفتن سن احتمال ابتلا به سرطان و بیماری های خطرناک در هر فردی افزایش می یابد بنابراین باید این آزمایشات چکاپ مهم را حتما انجام دهید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۹:۴۸ ] [ admin ]

تا به حال به اهمیت طرح و ابعاد لیوانی که هر روز با آن در محل کار یا منزل برای صبحانه یا میان وعده چای، قهوه و نوشیدنی می‌خورید، فکر کرده‌اید؟!


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۵:۱۰ ] [ admin ]

از دست دادن عزیزان بزرگترین فقدانی است که برای انسان ها به‌وجود می آید و کنار آمدن با این مسئله بسیار سخت است اما راه هایی وجود دارد که میتواند کمکتان کند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۲:۰۵ ] [ admin ]

تصفیه فاضلاب صنعتی موضوعی بسیار مهم بوده و باید توجه خاصی به آن داشت. در این مطلب سعی داریم تا با تعریف فاضلاب، توضیح انواع فاضلاب و... به این موضوع بپردازیم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۵:۳۸ ] [ admin ]

لیزیک به زبان ساده چیست؟ لیزیک یک شکل جراحی لیزری است که قادر است طیف وسیعی از نزدیک بینی (و آستیگماتیسم و دوربینی) را اصلاح کند. در این فرم از عمل ، بهبود دید سریع بوده و ناراحتی‏ های پس از عمل کمتر می‏ شود. در این عمل در ابتدا یک لایه با ضخامت حدودا 160 میکرون از سطح قرنیه برداشته می ‏شود


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۰:۵۸ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب