ceryu
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

لوله های گالوانیزه ویژگی های منحصر به فردی دارند و همین ویژگی ها باعث بالا بودن قیمت آنها نسبت به دیگر لوله ها می شود. این لوله ها به دلیل قیمت نسبتا بالایی که دارند در همه امور مورد استفاده قرار نمی گیرند و فقط در پروژه های خاص استفاده می شوند. جنس لوله های گالوانیزه از آهن یا فولاد می باشد.

در طی مراحل ساخت لوله های گالوانیزه سطح آنها را به وسیله ی لایه ای از فلز روی می پوشانند. گالوانیزاسیون چیست؟ به پوشاندن لوله های آهنی یا فولادی به وسیله ی روی گالوانیزاسیون می گویند. گالوانیزه کردن لوله ها مقاومت آنها را در برابر خوردگی و زنگ زدگی افزایش می دهد. گالوانیزاسیون معمولا در شرایط محیطی مرطوب و در حضور مواد خورنده انجام می شود. اگر برای خرید لوله گالوانیزه سرد نیاز به مشاوره دارید می توانید به گالوانیزه سرد مراجعه کنید.

تولید کننده لوله گالوانیزه سرد
تولید کننده لوله گالوانیزه سرد، هزینه نگهداری از لوله های گالوانیزه به دلیل مقاومت بالایی که دارند بسیار کم می باشد. در قسمت قبل گفتیم قیمت لوله های گالوانیزه نسبت به دیگر لوله ها کمی بالاتر است، اما استفاده از آن در پروژه ها می تواند به صرفه باشد زیرا هزینه نگهداری پایینی دارند. لوله های گالوانیزه در مکان های مختلفی قابل استفاده هستند. چند نمونه از مکان های استفاده از لوله های گالوانیزه

1- انتقال آب
2- لوله های فاضلاب شهری
3- پروژه های کشاورزی
4- خطوط انتقال گاز ( انتقال گاز فعالیتی حساس می باشد و لوله های گالوانیزه بسیار قابل اطمینان هستند و برای انتقال گاز بهترین انتخاب می باشند.)
5- ساخت گلخانه ها
6- دکل های مخابراتی و… .

لوله های گالوانیزه در همه ی محل هایی که نام برده شد قابل استفاده هستند، هر یک از شما عزیزان که قصد خرید لوله های گالوانیزه را دارید می توانید به تولید کننده لوله گالوانیزه سرد مراجعه کنید.

قیمت لوله گالوانیزه سرد
قیمت لوله گالوانیزه سرد ، با توجه به نوسانات بازار قیمت همه ی اجناس روز به روز افزایش پیدا می کند. قیمت لوله های گالوانیزه نیز با افزایش قیمت دیگر اجناس بالا می رود. عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند سبب افزایش قیمت لوله های گالوانیزه شود. ما در این قسمت چند نمونه از عوامل موثر در قیمت لوله گالوانیزه را بیان خواهیم کرد.

تولید کننده لوله گالوانیزه سرد

عوامل موثر در تغییر قیمت لوله های گالوانیزه:

1- قیمت آهن
2- قیمت فولاد
3- قیمت روی
4- قیمت دیگر فلزات
5- قیمت لوله گالوانیزه در بازار جهانی و… .

علاوه بر موارد نام برده شده جنس، نوع، طول، قطر، ضخامت و دیگر ویژگی های لوله گالوانیزه در قیمت آن تاثیر دارد. قیمت لوله گالوانیزه به صورت روزانه محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه به قیمت لوله گالوانیزه سرد مراجعه کنید.

فروش لوله گالوانیزه سرد
فروش لوله ها گالوانیزه سرد، لوله های گالوانیزه انواع مختلفی دارند. به طور کلی لوله های گالوانیزه به دو بخش تقسیم می شوند.

 

در این قسمت ما می خواهیم روش تولید، ویژگی ها و کاربرد های گالوانیزه سرد را بیان کنیم.

برای تولید لوله های گالوانیزه سرد به آنها مخلوطی از نمک روی و محلول آبی یا اسیدی (الکترولیت) اسپری الکترولیز می شود. با قرار گرفتن این مواد روی لوله لایه گالوانیزه بسیار نازکی در حدود 20 میکرون روی آن قرار می گیرد. شکل ظاهری لوله های سرد براق و یک دست می باشد. طول عمر مفید لوله گالوانیزه سرد در شرایط مناسب بین 5 تا 8 سال می باشد.

فلزاتی که گالوانیزه سرد می شوند به دلیل لایه ی نازک و سطحی که روی آنها قرار دارد، در صورت بروز خراش عمیق دچار اکسیداسیون در لایه های زیرین لوله گالوانیزه می شوند. ایجاد خراش و در نتیجه آن اکسیداسیون لایه های زیرین لوله یکی از عوامل کوتاه شدن عمر لوله های گالوانیزه سرد می باشد. این روش گالوانیزاسیون کاربردهای مختلفی دارد که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد.

کاربردهای گالوانیزاسیون سرد
1- صنعت خودرو سازی
2- تولید پیچ و مهره
3- تولید قطعات
4- پوشش دادن فلزاتی که مصارف بهداشتی دارند.
5- پوشش دادن لوله ها با ضخامت کم

یکی از مراکز معتبر فروش لوله های گالوانیزه سرد و گرم فروش لوله گالوانیزه سرد می باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۳۴:۲۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب