ceryu
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

تخته چندلایی در انواع مختلفی تولید می شود که با توجه به آنها، کاربردهای گوناگونی دارد. این تخته برای ساخت محصولاتی مانند مبل، کابینت، درب خانه، جعبه های چوبی و … به کار می رود. همچنین از مصالح پرکاربرد در ساخت سازه های چوبی برای دیوار، سقف، پانل های سقف، قاب سازی و … می باشد.
تخته چندلایی در ابعاد مختلفی تولید می شود و بر اساس تعداد چوب های استفاده شده، آنها را نام گذاری می کنند. به دلیل چند لایه بودن این چوب ها، آنها می توانند به عنوان عایق استفاده شوند.
این تخته ویژگی های زیادی دارد. یکی از ویژگی های تخته چند لایی که به آن شهرت دارد، استحکام بالای این تخته می باشد که بدلیل نوع قرارگیری لایه های چسبیده بر روی هم است. این لایه ها با لایه های مجاور، 90 درجه و حتی بیشتر اختلاف زاویه دارند. این عمل باعث کاهش انبساط و انقباض داخلی چوب می گردد. در نتیجه محصول به وجود آمده، استحکام بالایی دارد.
مزایای تخته چندلایی
مزایای تخته چندلایی بسیار زیاد می باشد. این مزایا یاعث شده که این تخته بیشتر از قبل مورد استقبال مردم قرار گیرد. به همین دلیل، تقریبا در اکثر شغل ها، اثری از وجود تخته چندلایی به چشم می خورد. مهمترین مزایا و ویژگی های تخته چندلایی عبارتند از:

1- استحکام و دوام بالا
تخته چندلایی بیشتر بدلیل استحکام و دوام بالایی که دارد، شناخته شده است. دلیل این استحکام، جنس چوب به کار رفته و نحوه ی قرارگیری ورقه ها بر روی یکدیگر می باشد. همچنین استفاده از چسب باکیفیت باعث استحکام بالای تخته چندلایی شده است.
2- عدم ترک خوردگی
یکی از مشکلاتی که انواع چوب ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، ترک خوردگی در هنگام پیچ و میخ کردن است. این اتفاق باعث آسیب دیدن چوب و اتصال نادرست آن می شود. اما در تخته چندلایی این مشکل وجود ندارد. به دلیل ساختار لایه ای آن، پیچ و میخ به خوبی در تخته چندلایی (خیلی نزدیک به لبه های تخته) متصل می شوند بدون آن که تخته دچار ترک شود.
3- وزن کم و سبک
یکی دیگر از مزایای تخته چندلایی نسبت به دیگر انواع چوب، سبک بودن و وزن کم آن است. تخته چندلایی با استحکام بالایی که دارد، دارای وزن بسیار کمی نیز می باشد. به همین دلیل به راحتی جابجا می شود و برای ساخت مبلمان گزینه مناسبی است.
4- اقتصادی بودن تخته چندلایی
تخته چندلایی می تواند فضاهای بیشتری را در بر گیرد. به همین دلیل از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است و نسبت به چوب های دیگر، دور ریز کمتری دارد. همچنین از تخته چندلایی های مورد استفاده در قالب بندی ساختمان، می توان بارها بدون هیچ مشکلی استفاده نمود. این مورد در کاهش هزینه نیز بسیار موثر می باشد.


5- مناسب برای سطوح خمیده
تخته چندلایی انواع مختلفی دارد که برخی از آنها برای سطوح خمیده، بسیار مناسب هستند. این نوع تخته چندلایی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و بدون هیچ مشکلی در مکان های دارای انحنا، به کار می رود.
6- تولید در ابعاد بزرگ
یکی از مزایای مهم تخته چندلایی، تولید آن در ابعاد بزرگ می باشد. وجود این تخته در ابعاد بزرگ کمک می کند تا مساحت بزرگتری را با کمترین ناهمواری پوشش دهید

فروش تخته چندلایی در تهران
فروش تخته چندلایی در تهران با قیمتی مناسب صورت می گیرد. قیمت تخته چندلایی در تهران بسته به پارامترهای مختلف، متفاوت می باشد. ابعاد، ضخامت، جنس و کیفیت لایه های چوب، نوع چسب، نوسانات ارز و … بر روی قیمت فروش تخته چندلایی در تهران تاثیر می گذارند. یکی دیگر از عواملی که بر قیمت فروش تخته چندلایی در تهران تاثیر دارد، نو و یا دست دوم بودن آن می باشد. برخی افراد بودجه کافی برای خرید و فروش تخته چندلایی نو را ندارند. به همین دلیل، به سمت خرید تخته چندلایی دست دوم در تهران می روند.
تولید کننده تخته چندلایی در تهران با استفاده از مواد اولیه مرغوب، محصولاتی با کیفیت در بازار عرضه می کند. امروزه بهترین تخته چندلایی توسط کشور روسیه و برند سوزا تولید می شود.
فروش تخته چندلایی در تهران نسبت به انواع خارجی آن با قیمتی ارزان تر صورت می گیرد. برای خرید بهترین و باکیفیت ترین نوع چوب و انواع تخته چندلایی با دفتر فروش تخته چندلایی در تهران تماس بگیرید. تا مشاورین ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروش تخته چندلایی در تهران در انواع مختلف، جنس و سایزهای متنوع صورت می گیرد. در برخی شهرهای ایران مانند اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد و یا تهران تولیدی ها و کارخانه های زیادی در زمینه تولید پلای وود فعالیت می نمایند. در نتیجه همواره مقدار قابل توجهی از این محصول به بازار عرضه می شود. تخته چندلایی در بیشتر مواقع به صورت عمده به بازار عرضه می گردد. زیرا مصرف این محصول برای زمینه های صنعتی و پروژه‌ های بزرگ می باشد.
بنابراین در مقادیر بالا از آنها استفاده می شود. با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می توان این محصول را از تولیدکنندگان به صورت مستقیم خریداری نمود. خرید اینترنتی امکان خریداری تخته چندلایی را به صورت عمده با قیمت ارزان‌ تر فراهم می کند. فروش عمده تخته چندلایی برای افراد مناسب تر است. زیرا اقتصادی تر و به صرفه تر می باشد.

.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۳۸:۵۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب