ceryu
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

اين صندلي ها با ساختار فيزيكي بدن افراد متناسب هستند. امروزه در بازار انواع مختلفي از صندلي هاي اداري استاندارد و ارگونوميك وجود دارند. افراد در طول روز ساعت هاي طولاني بر روي صندلي مي نشينند. به همين علت صندلي ها بايد طوري طراحي شوند كه كاربران احساس راحتي كرده و كمتر خسته شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۵۳:۲۸ ] [ admin ]

براي اكثر مردم جوش‌ صورت تنها نشانه‌اي از مشكلات پوستي است كه در نتيجه‌ي اختلال بخش‌هاي توليد‌كننده‌ي چربي پوست به وجود آمده‌ است. به طور كلي اين بخش‌ها به دلايلي بيش فعال مي‌شوند و شروع به توليد مقدار زيادي چربي مي‌كنند كه در نتيجه‌ي آن اين بخش‌ها در چربي غوطه ور مي‌شوند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۵۰:۰۸ ] [ admin ]

تغذيه و اصول آن، جزء مهمترين عوامل در حفظ سلامت افراد هستند. به همين دليل به افراد توصيه مي شود براي حفظ سلامت خود با يك متخصص تغذيه صحبت كنند. اما امروزه با افزايش ميزان مشغله هاي زندگي، افراد فرصت مراجعه به متخصص تغذيه را ندارند. به همين منظور با گسترش فضاي اينترنت آنها 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۷:۵۹ ] [ admin ]

۱. تسكين سوزش پوست : يكي از مهم‌ترين مزيت‌هاي گلاب خواص ضدالتهابي قوي آن است. اين خاصيت براي درمان بيماري‌هاي داخلي يا بيروني مفيد است. گلاب حتي مي‌تواند براي تسكين سوزش و ناراحتي ناشي از اگزما يا روزاسه مفيد باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۳:۳۸ ] [ admin ]

تخته چند لايي از جمله مرغوب ترين و اصلي ترين تخته هاي موجود در بازار است. اين تخته از چند ورق چوبي بسيار نازك تشكيل شده كه به صورت لايه اي توسط چسب هاي قوي و ضد آب به يكديگر متصل شده اند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۳۸:۵۰ ] [ admin ]

تصورعامه مردم اين است كه حشيش يا مواد هم خانواده آن به دليل دارا نبودن مرفين، اعتيادآور نيستند و اگر هم اعتيادآور باشند، اعتياد يا وابستگي به آن ها روحي و رواني است، اما بعد از چندين بار استفاده، اگر اين مواد به آنها نرسد، دچار علايم جسمي محروميت مي شوند. ساعت حدود سه بعدازظهر است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۳۴:۱۵ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب