ceryu
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

این موارد می تواند پرونده های مدنی (طلاق ، املاک ، اختلافات ...) یا جنایی (موارد نقض ، جنایت ، جنایت ...) باشد. همچنین می تواند توسط شرکت ها به عنوان مشاوره درخواست شود.

مأموریت های وکیل همگی به منظور دفاع از منافع موکل خود در یک فرایند قانونی است. اگر وظیفه اصلی وکیل نمایندگی و دفاع از موکلان خود باشد ، می توانیم پنج مأموریت را شناسایی کنیم:

• نمایندگی از مراجعین خود در مراجع قضایی. او در دادگاه به نمایندگی از مشتریان خود صحبت می کند.

• از مشتریان خود دفاع کند. برای انجام این کار ، وکیل باید پرونده ای را تنظیم کند ، اسناد این پرونده را بنویسد ، از موکلان خود در تمام مراحل دادرسی با قاضی حمایت کند ، مداخله کرده و در دادگاه اقرار کند.

• به مشتریان در تصمیم گیری خود کمک کنید ، با سایر طرف های درگیر در دعاوی مذاکره کنید.

• اقدامات لازم را برای عدالت یا موکل آن برای رسیدن به حل تعارض بنویسید. وکیل می تواند در متنوع ترین زمینه ها ، برای مثال یک قرارداد اجاره یا یک قرارداد مالکیت معنوی ، اقدام کند.

وکلا هر روز تخصص بیشتری پیدا می کنند. وکلای محلی ، که مشکلات زندگی روزمره (حقوق خانواده ، قانون کار و غیره) را حل می کنند ، هنوز بیشترین تعداد را دارند. اما این قانون تجارت و مشاوره تجاری است که امروزه امیدوار کننده ترین بخش ها هستند. شرکت هایی که دپارتمان حقوقی ندارند مرتباً وکلای خارجی را برای رسیدگی به مسائل حقوقی ، تجاری یا مالی روزانه استخدام می کنند. حتی اگر وکلای داخلی داشته باشند ، می توانند برای حل مشکلات پیچیده تر ، وکیل نیز استخدام کنند. وکیل اغلب چندین وظیفه (مشاوره حقوقی و دفاع) را انجام می دهد. مشاوره حقوقی عمدتا به شرکتها (چند ملیتی ، بانکها ، شرکتهای بیمه) ارائه می شود. هدف اغلب جلوگیری از خطر دعاوی مضر برای شرکت است. در صورت بروز اختلاف ، وکیل به عنوان میانجی عمل می کند و به دنبال آشتی طرفین است. وکیل کیفری در زمینه رسیدگی به جرایم و جنایات تخصص دارد. او می تواند خود را در خدمت قربانی و همچنین در کنار جنایتکار قرار دهد. در خدمت مجرم ادعا شده ، او در هنگام ظهور فوری ، بازداشت پلیس ، بازداشت پیش از محاکمه ، تحقیقات و سپس محاکمه ، نماینده موکل خود است. او چندین بار قبل از محاکمه با موکل خود ملاقات می کند ، پرونده خود را جمع می کند و اسناد لازم برای دفاع را تهیه می کند. او متهمان را قبل از بازپرس به منظور حصول اطمینان از رعایت حقوق آنها و همچنین استماع شهود و نظرات کارشناسی کمک می کند. در طول محاکمه ، وی با مداخلات و استدلال نهایی از دلیل موکل خود حمایت می کند.

تخصصش هرچه باشد ، وکیل یک مرد پرونده است. او با داشتن ظرفیت کاری زیاد ، دارای روحیه ترکیب و تحلیل و استدلال منطقی است. مهارتهای سخنوری و ویراستاری از داراییهای ضروری برای انجام این حرفه است.

هر شخص (حقیقی یا حقوقی) حق دفاع و مراجعه به خدمات وکیل را دارد. وکیل در مقام عضویت در وکیل دادگستری ، نه تنها در رابطه با مقامات دولتی ، بلکه در رابطه با قواعد قانونی (حمایت از احترام به زندگی خصوصی ، آزادی تجمع ، بیان ، و غیره.). بنابراین ، وکیل با اطمینان از اجرای عادلانه قانون از موکل خود دفاع می کند. به همین دلیل است که مجرمان حق دارند از وکیل دفاع کنند که وظیفه دارد شایستگی ، کوشا ، صادق و وفادار باشد.

منبع : https://virgool.io/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۲:۴۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب