ceryu
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

و برای تعویض آن اقدام کنید. یکی از علائم خرابی لنت ترمز سراتو ، شنیدن صدای سوت یا خرخر از لنت است. پس با شنیدن صدای سوت، اقدام لازم را برای تعویض لنت انجام دهید.
ساییدگی لنت و روشن شدن چراغ روغن ترمز و چراغ ترمزدستی هنگام حرکت، از دیگر علائم نشانگر خرابی یا اتمام لنت ترمز سراتو هستند. اگر در هنگام ترمز گرفتن متوجه صدای ضربه یا انحراف خودرو شدید، وضعیت لنت ترمز را بررسی کنید. این علائم نشان می‌دهند که لنت ترمز سراتو نیاز به تعویض دارد.
یکی دیگر از علائم خرابی یا اتمام لنت ترمز سراتو سایپا ، پایین رفتن غیرمعمول پدال ترمز است. در مواجهه با این مسئله، فورا باید لنت را تعویض کنید. به یاد داشته باشید که خرابی لنت می‌تواند باعث کاهش قدرت ترمزگیری و لرزش خودرو شود.
دلیل تعویض لنت ترمز سراتو سایپا
همانطور که می‌دانید لنت ترمز یک قطعه مصرفی به حساب می‌آید. زمانی که لنت ترمز سراتو سایپا شما به اتمام می‌رسد، پس از ترمز کردن خودرو با طی مسافتی از حرکت خود می‌ایستد. قدرت ترمز در لنت‌های فرسوده به شدت کاهش پیدا می‌کند و این امر سبب تصادفات شدید و در پی آن خسارات جانی و مالی خواهد شد. در نتیجه توصیه می‌شود بعد از تمام شدن لنت ترمز فوراً نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.
در زیر به مواردی اشاره خواهیم کرد که اگر با آنها مواجه شدید احتمالاً سیستم ترمز و لنت ترمز سراتو سایپا شما با مشکل مواجه شده است.

• کاهش قدرت ترمزگیری اصلی‌ترین نشانه تمام شدن لنت ترمز خودرو می‌باشد
• روشن شدن چراغ هشدار ترمز نشان‌دهنده یک عیب و ایراد در سیستم ترمز است
• اگر در حین رانندگی و ترمزگیری سر و صدای غیرمعمول می‌شنوید، لنت ترمز سراتو سایپا شما به اتمام رسیده است.
• لرزش در بدنه خودرو، پدال و فرمان به هنگام ترمز گرفتن یکی از نشانه‌های مهم تمام شدن لنت ترمز محسوب می‌شود.

لنت ترمز سراتو وارداتی
لنت ترمز سراتو وارداتی جزو بخش مهمی از لوازم یدکی و مصرفی سراتو محسوب می‌شود. این محصول یکی از مهم‌ترین اجزای سیستم مکانیکی سراتو است و نقش بسیار مهمی را برای توقف خودرو ایفا می‌کند.
نوع ساز و کار این قطعه به گونه‌ای است که به هنگام فشردن پدال ترمز توسط راننده، لنت ترمز سراتو وارداتی نیروی اصطکاک تولید می‌کند. این کار سبب انتقال انرژی جنبشی چرخ خودرو خواهد شد. در ادامه این انرژی به انرژی حرارتی تبدیل و در فضا پخش می‌شود. در نهایت این امر موجب کاهش سرعت خودرو و توقف آن می‌گردد.
خب حالا شاید برایتان سوال پیش بیاید که یک لنت ترمز سراتو وارداتی خوب باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ در ادامه برای شما لیستی از این موارد را معرفی خواهیم کرد.
لنت ترمز سراتو وارداتی باکیفیت باید ضریب اصطکاک بالایی داشته باشد
• این محصول نباید خاصیت خود را در برابر هرگونه تغییر درجه حرارت از دست بدهد
• لنت ترمز سراتو اصلی وارداتی در مقابل سائیدگی و خراشیدگی از خود استحکام بالایی نشان خواهد داد
• این قطعه باید ماندگاری بالایی دارد
البته لازم به ذکر است لنت ترمز سراتو وارداتی یک قطعه مصرفی به حساب می‌آید. در نتیجه پس از پیمودن مسافت معینی، شما می‌بایست آن را تعویض نمایید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۵۸:۵۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب