ceryu
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

مهارت و تجربه بالای درمانگران در مرکز مشاوره و روانشناسی تهران پارس موجب افزایش بازدهی درمان و رضایت مراجعین می شود.

این مرکز مجوز فعالیت از سازمان بهزیستی کشور دارد و به صورت قانونی خدمات تشخیصی و درمانی خود را در حوزه روانشناسی ارائه می دهد. در این راستا، از روش های جدیدی که مطابق با علم روز دنیا هستند، برای درمان انواع اختلالات روانی استفاده می کند. برخی از رایج ترین درمان ها شامل طرحواره درمانی، روان پویشی کوتاه مدت و درمان شناختی- رفتاری می شوند.

مرکز مشاوره تهرانپارس امکانات و تجهیزات کافی برای ارائه ی خدمات در اختیار دارد. برای مثال، درمان اختلالاتی مانند بیش فعالی با استفاده از بیوفیدبک و نوروفیدبک انجام می شود. دستگاه ها و تجهیزات موردنیاز برای این نوع درمان در این مجموعه وجود دارند. این خدمات توسط درمانگران آموزش دیده به مراجعین ارائه می شوند. علاوه بر این، مشاوران و روانشناسان مرکز برای تشخیص اختلالات روانی و تخمین ضریب هوشی افراد از تست های روانشناسی استفاده می کنند.

از دیگر ویژگی های مرکز مشاوره و روانشناسی تهرانپارس می توان به ارائه ی خدمات به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین اشاره کرد. این مرکز برای راحتی حال افرادی که به دلایل دوری، مشغله و … نمی توانند به صورت حضوری در جلسات درمانی شرکت کنند، خدمات خود را به صورت تلفنی و آنلاین هم ارائه می دهد. ضمن اینکه خدمات آموزشی و جلسات کارگاهی هم در زمینه های آموزش مهارت های زندگی، فرزندپروری، مهارت های ارتباطی و … برگزار می کند. هدف از برگزاری کارگاه ها این است که کارکرد افراد را در سطح جامعه بهبود یابد و سطح سلامت روان آنها ارتقا پیدا کند. احترام به شخصیت مراجع، رفتار حرفه ای و مسئولیت پذیری از دیگر ویژگی های کارکنان مرکز مشاوره و روانشناسی تهران پارس می باشند.


تعریف روانشناسی
روانشناسی دانشی است که به بررسی رفتارها و فرایندهای ذهن افراد می پردازد. موضوعات مختلفی مانند عملکرد ذهن، عواطف، تمرکز، احساسات، ادراک، شناخت، روابط فردی، اجتماعی و خانوادگی، رفتارها و شخصیت فرد مورد ارزیابی قرار می گیرند.

روانشناس خوب در تهرانپارس
روانشناس خوب در تهرانپارس ، عاشق یادگیری و تلاش است. او همواره در پی یادگیری روش های جدید برای کمک به مراجعین خود می باشد. دلسوزی و همدردی با مراجع از دیگر ویژگی های روانشناس هستند. دانش کافی در زمینه روان شناسی دارد و با تکیه بر معلومات تخصصی و مهارت خود می تواند روند درمان را اداره کند. روانشناس خوب در تهرانپارس هرگز در مورد مراجع خود قضاوت نمی کند و مراجع را به خوبی درک می کند. این امر باعث می شود تا مراجع با خیال راحت و بدون نگرانی و استرس، مشکل خود را مطرح نماید. در واقع، روانشناس یک رابطه موثر با مراجع خود برقرار می کند تا پایه های اعتماد بین آنها محکم شود. به این ترتیب یک بستر مناسب فراهم می شود تا مراجع در مورد مشکل خود صحبت کند. مهارت ارتباطی قدرتمند روانشناس می تواند به حل تعارضات بین مراجع و اطرافیان کمک کند. یکی از مهم ترین ویژگی های روانشناس خوب در تهرانپارس، هنر خوب گوش دادن است. او با تمام وجود به سخنان شما گوش می دهد و از طریق درک احساسات و عواطف با شما همدردی می کند. در این راستا هیچ گونه سرزنش یا قضاوتی انجام نمی دهد. احترام به شخصیت و پایبندی به باورها و ارزش های جامعه هم جزء ویژگی های روانشناس خوب می باشند. او فردی است که به آیین و رسوم افراد جامعه اشراف دارد و به دور از هر گونه غرض ورزی و تعصب، برای کمک به شما تلاش می کند.

از دیگر ویژگی های یکی روانشناس خوب می توان به صبر و رازداری او اشاره کرد. او اسرار مراجع خود را حفظ می کند و از افشاء آنها خودداری می نماید. در غیر این صورت، اعتمادی میان آنها باقی نمی ماند.
بهترین روانشناس تهرانپارس
بهترین روانشناس تهرانپارس به خوبی می تواند مشکلات شما را شناسایی و تجزیه و تحلیل کند. قدرت بالای او در حل مسئله باعث می شود تا راهکارهای مناسبی را برای رفع مشکل ارائه دهد. او فردی خلاق است و به خوبی می تواند در مواقع بحرانی تصمیم گیری کند. بهترین روانشناس تهرانپارس قادر به درک احساسات و هیجانات مراجع خود می باشد. به همین علت رفتارهای انتقادی، تحقیر، بی اعتنایی و خشم مراجع را تحمل می کند. او با مهارت خاصی می تواند با دیگران ارتباط برقرار نماید و منظور خود را به آنها انتقال دهد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۱۲:۵۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب