ceryu
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

و اپلیکیشن های پیشفرض گوشی است و برنامه های نصب شده بر روی گوشی را نمایش نمی دهد.

در حالت safe mode هیچ ویروس و یا نرم افزار مخربی، توانایی کار نداشته و در این حالت می توانید این برنامه ها را به سادگی پیدا کرده و از گوشی خود حذف کنید، برنامه هایی که ممکن است علت خاموش شدن ناگهانی گوشیشما شده باشند.

رفتن به حالت Safe mode در موبایل های ساخته شده توسط برندهای مختلف، تفاوت دارد. اما معمول ترین روش آن به این صورت است که ابتدا باید دکمه پاور را برای مدتی نگه دارید. سپس در پنجره ظاهر شده، بر روی گزینه Power off برای چند لحظه انگشت خود را نگه داشته تا پنجره ای با نام Reboot in safe mode نمایش داده شود.

با انتخاب گزینه OK گوشی شما خاموش می شود و در حالت safe mode روشن خواهد شد. پس از رفتن به این حالت، در صورتی که گوشی شما دیگر خاموش نشد، بیشترین احتمال وجود دارد که یکی از برنامه هایی که جدیدا روی گوشیتان نصب کرده اید، باعث به وجود آمدن همچنین مشکلی باشد.

برای این منظور بهتر است که به لیست برنامه های نصب شده در گوشی خود مراجعه نمایید و سپس برنامه هایی که به آن ها در خصوص ایجاد مشکل در گوشی خود، شک کرده اید، حذف نمایید.

 

همانند اکثر سیستم عامل های معروف، اندروید نیز دارای قابلیتی است که در حالت Safe mode قرار می گیرد. در این حالت گوشی در حالتی روشن می شود که تنها قادر به استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های پیشفرض گوشی می باشد و برنامه های نصب شده روی گوشی را نمایش نمی دهد. در حالت safe mode هیچ ویروس یا نرم افزار مخربی، توانایی کار نداشته و در این حالت می توانید این برنامه ها را به سادگی پیدا کرده و از گوشی خود حذف نمایید که ممکن است باعث علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ و روشن نشدن شما شده باشند.
رفتن به حالت Safe mode در گوشی های ساخته شده توسط برندهای مختلف، تفاوت دارد. اما معمول ترین روش آن به این صورت است که ابتدا باید دکمه پاور را برای مدتی نگه دارید. سپس در پنجره ظاهر شده، روی گزینه Power off برای چند لحظه انگشت خود را نگه دارید تا پنجره ای با نام Reboot in safe mode نمایش داده شود. با انتخاب گزینه OK گوشی شما خاموش شده و در حالت safe mode روشن خواهد شد. پس از رفتن به این حالت، در صورتی که گوشی شما دیگر خاموش نشد، بیشترین احتمال وجود دارد که یکی از برنامه هایی که اخیرا روی گوشیتان نصب کرده اید، باعث به وجود آمدن چنین مشکلی باشد. برای این منظور بهتر است به لیست برنامه های نصب شده در گوشی خود مراجعه کرده و سپس برنامه هایی که به آن ها در خصوص ایجاد مشکل در گوشیتان، شک کرده اید، حذف نمایید.

 

پاک کردن حافظه نهان یا کش موبایل
حافظه نهان یک فضای ذخیره سازی موقت در دستگاه بوده که وظیفه آن نگهداری انواع خاصی از داده‌ است. حافظه کش به منظور افزایش سرعت عملکرد دستگاه و کاهش مصرف منابع پردازشی و عدم نیاز به دریافت داده‌های تکراری ایجاد شده است.

اختلالات cache partition باعث ایجاد مشکلات متفاوتی در سیستم عامل می شود. برای بررسی این مورد پیشنهاد می کنیم حافظه پنهان را پاک کنید. البته توجه داشته باشید با این کار اطلاعات شما از روی گوشی پاک نخواهد شد. با راه اندازی مجدد گوشی دوباره cache partition پر می شود.

برای پاک کردن cache partition مراحل زیر را دنبال کنید:

گوشی را خاموش کنید.
دکمه volume بالا و Home را نگه داشته و بعد دکمه power را نگه دارید.
هنگامی که لوگو سامسونگ روی صفحه نمایش داده شد، دکمه power را رها کنید.
هنگامی که لوگوی اندروید روی صفحه نمایش داده شد، دکمه ها را رها کنید.
از دکمه volume پایین برای هایلایت کردن گزینه wipe cache partition استفاده کنید.
از دکمه power برای تایید انتخاب استفاده کنید.
با استفاده از دکمه volume پایین گزینه yes را هایلایت کنید.
و دکمه power را برای تایید آن فشار دهید.
هنگامی که پاک کردن حافظه Cache تکمیل شد، گزینه Reboot system now هایلایت می شود.
دکمه power را برای راه اندازی مجدد فشار دهید.

بازگردانی به تنظیمات کارخانه
اگر هیچکدام از راه حل های ذکر شده، نتوانست مشکل شما را حل کند، تنها راه باقی مانده این است که گوشی خود را یک بار به تنظیمات کارخانه ببرید و به این ترتیب تمامی اطلاعات آن را پاک کنیدد. ریست فکتوری کردن موبایل باعث می شود که تمامی تنظیمات و برنامه هایی که بعدا بر روی گوشی نصب و اعمال شده است، حذف شده و همه چیز به حالت اولیه خود برگردد. در صورتی که مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی شما، نرم افزاری باشد، با بازگشت به تنظیمات کارخانه، به احتمال خیلی زیاد، این مشکل حل خواهد شد.

https://www.parsertebatco.com/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۲۵:۲۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب