ceryu
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

تاثیر بازیافت روی کاهش آلودگی هوا ، آیا از ضررها و آسیب‌های جبران‌ناپذیر آلودگی هوا اطلاع دارید ؟ آیا می‌دانید سالیانه تعداد افرادی که بر اثر قرار گرفتن در برابر آب ، هوا و خاک آلوده جان خود را از دست می‌دهند بیشتر از مواردی همچون چاقی ، الکل و تصادفات جاده‌ای است ؟ وجود آلاینده‌ها در هوا یکی از اصلی‌ترین دلایل مرگ انسان‌ها به حساب می‌آید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۱۳:۳۳ ] [ admin ]

میز و صندلی پلاستیکی حصیری جزو پرطرفدارترین محصولات برند ناصر پلاستیک به حساب می‌آید. این نوع از میز و صندلی‌ به دلیل طراحی و ساخت منحصر به فرد از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است. محبوبیت میز و صندلی پلاستیکی حصیری به حدی میان مردم افزایش پیدا کرده است که برای دکوراسیون اکثر ویلاها و باغ‌ها از این مدل میز و صندلی‌ استفاده می‌شود. میز و صندلی پلاستیکی حصیری به خاطر نوع طراحی خاص و زیبا، جلوه‌ی زیبایی به خانه یا ویلا یا باغ شما می‌دهد. برای آشنایی با انواع میز و صندلی پلاستیکی حصیری با ما همراه باشید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ دی ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۱۳:۳۱ ] [ admin ]

یکی از رسومات قدیمی تهیه جهیزیه برای تازه عروس‌ها است.والدین برای راحت‌تر کردن زندگی فرزند خود اقدام به خرید وسایل ضروری برای فرزند خود می‌کنند. از وسایل ضروری برای تازه عروسان سرویس پلاستیکی است که باید به کیفیت آن بسیار توجه شود. سرویس پلاستیک عروس ارزان قیمت در بازار موجود بوده و این ظروف از 35 پارچه تا 70 پارچه به بالا قابل تهیه است. شما می‌توانید برای انتخاب رنگ این ظروف نسبت به دکراسیون خانه خود اقدام کنید.

لیست سرویس پلاستیک عروس


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ دی ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۱۲:۳۴ ] [ admin ]

امداد خودرو در مبارکه اصفهان
امداد خودرو در مبارکه خدمات خود را در سطح شهر مبارکه و تمام شهرستان‌های استان اصفهان ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به خدمات سیار، خدمات تعمیرگاهی، خدمات تلفنی و مشاوره‌ای، خدمات در محل کار و یا درب منزل و خدمات دوره‌ای اشاره کرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ دی ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۰۸:۵۵ ] [ admin ]

چه زمانی باید از امداد خودرو استفاده کرد؟
زمان استفاده از امداد خودرو
با افزایش تعداد خودروها نیاز به خدمات امداد و جابجایی خودرو بیشتر احساس می‌شود. در حال حاضر، شرکت‌های زیادی در زمینه ارائه خدمات امدادی به رانندگان فعالیت می‌کنند. نکته اینجاست که چه زمانی باید از خدمات امداد خودرو استفاده کرد؟

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ دی ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۰۸:۲۵ ] [ admin ]


فیزیوتراپی در منزل شریعتی ، به افراد این امکان را می‌دهد تا با راهنمایی و توجیهات متخصصان فیزیوتراپی به یک تجربه درمانی مناسب دست پیدا کنند. فیزیوتراپی در محیط منزل، به‌عنوان یک راهکار کارآمد در بهبود عملکرد حرکتی و درمان مشکلات عضلانی و مفصلی شناخته می‌شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ دی ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۴۹:۴۶ ] [ admin ]

استفاده از فیزیوتراپی به درمان بیماری های مختلف کمک زیادی می کند‌. در این مقاله ما قصد داریم شما را با برخی از فواید فیزیوتراپی آشنا کنیم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ دی ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۴۸:۵۹ ] [ admin ]

 یکی از مهم ترین حواس در کودکان، حس شنوایی می باشد. کودکان از طریق شنوایی می آموزند و با محیط اطراف خود ارتباط برقرار می کنند. کودکان از زمان جنینی می شنوند و به صداها واکنش نشان می دهند. سیستم شنوایی کودکان روز به روز پیشرفت می کند. نوزادان از سه ماهگی که صداها را به خوبی می شنوند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۳:۰۳ ] [ admin ]

لوله گالوانیزه گرم چیست ، لوله گالوانیزه گرم ، لوله های گالوانیزه نیز مانند بسیاری از لوله های تولیدی وظیفه انتقال مایعات مختلف و گاز را به عهده دارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۴:۰۰ ] [ admin ]

مشاور خانواده ، فردی است که تلاش می کند تا روابط اعضای خانواده را بهبود بخشد. علاوه بر این، به افراد خانواده کمک می کند تا استرس ها و تنش های درون خانواده را برطرف نمایند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۶:۰۸ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب