ceryu
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

تصفیه فاضلاب صنعتی موضوعی بسیار مهم بوده و باید توجه خاصی به آن داشت. در این مطلب سعی داریم تا با تعریف فاضلاب، توضیح انواع فاضلاب و... به این موضوع بپردازیم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۵:۳۸ ] [ admin ]

لیزیک به زبان ساده چیست؟ لیزیک یک شکل جراحی لیزری است که قادر است طیف وسیعی از نزدیک بینی (و آستیگماتیسم و دوربینی) را اصلاح کند. در این فرم از عمل ، بهبود دید سریع بوده و ناراحتی‏ های پس از عمل کمتر می‏ شود. در این عمل در ابتدا یک لایه با ضخامت حدودا 160 میکرون از سطح قرنیه برداشته می ‏شود


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۰:۵۸ ] [ admin ]

نکات مهمی که قبل از خرید دمنوش زرشک باید به آنها توجه کنید.
۱- دمنوش زرشک اصل چیست؟
برای اینکه دمنوش زرشک خوش طعم و خوش رنگی داشته باشید، حتما بعد از دم کردن دمنوش، زرشک را داخل توری یا پارچه نخی بریزید. سپس خوب فشار دهید تا عصاره زرشک گرفته شود. عصاره گرفته شده را به دمنوش خود اضافه کنید و میل نمایید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۸:۰۳ ] [ admin ]

میکروبلیدینگ یعنی سایه و هاشور زدن ابروها با قلم و جوهر تتو که ظرافت های بی نظیری دارد و می تواند به سادگی فرم ابروها رو تغییر بدهد یا آنها را قرینه سازی کند و خلاصه باعث زیباتر شدن صورت و ابروها شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۵:۲۱ ] [ admin ]

تحصیل رایگان دندانپزشکی خارج ، به 2 تا 4 سال تحصیلات دانشگاهی دوره علوم پایه پیش از ورود به دانشکده دندانپزشکی نیاز دارد. اما در این مورد که تحصیلات پزشکی قبل از دندانپزشکی در چه حوزه ای باشد،


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۶:۳۹ ] [ admin ]

شیر یکی از مفیدترین و مهم ترین مواد مغذی است که تمام افراد باید در سنین مختلف مصرف کنند اما نوشیدن شیر زمان خاص خود را دارد تا آهن و کلسیم آن بهتر جذب شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۴:۱۶ ] [ admin ]

بهترین دندانپزشک در پاسداران ، با تکیه بر دانش و مهارت خود خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهد. حتما تا به حال به دندانپزشکی مراجعه کرده اید. در این مکان می توانید از سلامت دهان و دندان های خود مطمئن شوید و مشکلات مربوط به آنها را برطرف نمایید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دی ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۹:۲۵ ] [ admin ]

انتخاب غذای مناسب • فعالیت بدنی زیاد • مصرف دارو برای کسانی که داروی خاصی برای دیابت استفاده می کنند، داشتند برنامه غذایی مناسب و فعالیت بدنی بهترین راه است. با این وجود بعضی از داروهای مورد استفاده برای دیابت، انعطاف بهتری دارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دی ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۹:۲۱ ] [ admin ]

مرحله اول : زیرسازی
در این مرحله، کروم بندی و ایزولاسیون انجام می شوند. قبل از هر کاری باید میزان مقاومت ساختمان مشخص شود. یعنی میزان وزنی که ساختمان می تواند تحمل کند، محاسبه می شود. سپس با توجه به محاسبات سازه ای، زیرسازی و شبکه بندی آهنی کف بام انجام می شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دی ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۹:۱۴ ] [ admin ]

آموزش غذا دادن به نوزاد پسر ۱۰ ماهه ام خیلی بد غذا می خورد و زمانی که قاشق یا ظرف غذایش را می بیند به طور خیلی شدید گریه می کند.چه روشی باید برای غذا دادن اعمال کنم؟

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دی ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۱:۵۴ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب